Eko:22. Cena, cenová politika

Z Maturita 2012
Verze z 18. 4. 2012, 14:55; 82.99.180.234 (diskuse)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)
Přejít na: navigace, hledání

Cenová politikaKurzíva

Cena je užitná hodnota vyjádřená v penězích. Cena je z hlediska podniku nejproměnlivější částí marketingového mixu. Cena určuje kolik podnik z výrobku získá

Cena se odvíjí od vytyčených cílů společnosti tyto cíle mohou být:

Zisk (ten je ovšem cílem jakéhokoliv podnikání), Maximalizace zisku, Tržní podíl, Růst objemu prodeje, Návratnost investic, Špičková kvalita výrobku, Jiné cíle.

Osobní nástroje
Jmenné prostory
Varianty
Akce
Navigace
Nástroje