Eko:22. Cena, cenová politika

Z Maturita 2012
Přejít na: navigace, hledání

Cenová politika

Cena je užitná hodnota vyjádřená v penězích. Cena je z hlediska podniku nejproměnlivější částí marketingového mixu. Cena určuje kolik podnik z výrobku získá

Cena se odvíjí od vytyčených cílů společnosti tyto cíle mohou být:

Zisk (ten je ovšem cílem jakéhokoliv podnikání)

Maximalizace zisku,

Tržní podíl,

Růst objemu prodeje,

Návratnost investic,

Špičková kvalita výrobku,

Jiné cíle.

Osobní nástroje
Jmenné prostory
Varianty
Akce
Navigace
Nástroje
Databázová chyba – Maturita 2012

Databázová chyba

Přejít na: navigace, hledání
Při dotazu do databáze došlo k syntaktické chybě. Příčinou může být chyba v programu. Poslední dotaz byl:
(SQL dotaz skryt)
z funkce „“. Databáze vrátila chybu „5: database is locked“.
Osobní nástroje
Jmenné prostory
Varianty
Akce
Navigace
Nástroje